Linkedin oglašavanje
Linkedin Oglašavanje – Idealne poslovne ciljne grupe
Iskoristite moć oglašavanja na Linkedinu
Linkedin oglašavanje kao usluga
Ako želite da vaše preduzeće postane prepoznatljivije i da povećate prodaju, oglašavanje na LinkedInu može vam pomoći da ostvarite te ciljeve.
Analizu rezultata
Analizu rezultata i kontinuirano izveštavanje o Linkedin oglašavanju.
weareadvantage
Profesionalci, Preduzeća i Potencijalni klijenti
Linkedin nije samo najveća poslovna mreža na svetu,
već i jedna od najefikasnijih platformi za oglašavanje
Koliko će me koštati
Linkedin oglašavanje?
Na koji način kontrolišete potrošnju budžeta?
Imamo zabrintost da Linkedin oglašavanje može narušiti naš već postojeći brend i imidž?
Nama je jako važno da održimo ili napravimo Vaš profesionalni imidž na LinkedInu. U našem radu ćemo održati konzistentnost i profesionalnost u svim oglasima i kompletnom nastupu.
Zabrinuti smo da oglašavanje na LinkedInu neće doneti očekivani povrat investicije?
U svom radu se fokusiramo na kreiranju vrednog i relevantnog sadržaja koji će odjeknuti i imati dobar efekat sa vašom ciljnom publikom. Isprobat ćemo različite vrste oglasa (npr. sponzorisane sadržaje, InMail oglase) kako bismo videli šta najbolje funkcioniše za vašu publiku.
Da li je Linkedin već preplavljen frimama kao što smo mi?
NE, nećete se izgubiti u masi. Sa nama ćete se razlikovati kroz kreativnost i personalizaciju. Kreirat čemo jedinstvene i inovativne oglase koji će se istaći. Koristi ćemo ciljano oglašavanje kako bismo mogli da dopremo do specifičnih segmenata publike, kako bismo povećali šanse da vaši oglasi budu primećeni.
advantage digitalni marketing
Ne trošite svoje vreme i novac na uobičajene oglašivačke strategije
Šta želite postići oglašavanjem na Linkedinu?
Da li želite povećati prepoznatljivost vašeg preduzeća, privući nove klijente ili povećati prodaju?
Kada pokrećete oglašavačku kampanju na LinkedInu, važno je da imate jasno definisane ciljeve i strategiju. U ovom delu, istražićemo ključne korake za uspešno pokretanje oglašavačke kampanje na LinkedInu.
Linkedin oglašavanje -advantage
Zadovoljstvo klijenata je naša najveća preporuka.
Our Impact
Koje profesije, industrije ili preduzeća želite dostići?
Vaše poruke direktno ciljanoj publici!
LinkedIn Vam omogućava da ciljate specifične grupe ljudi na osnovu njihovog profesionalnog znanja, iskustva, obrazovanja i drugih demografskih podataka.
Kada odredimo ciljanu grupu, sledeći korak je kreiranje atraktivnih oglasa. Oglasi na LinkedInu moraju biti privlačni, relevantni i prilagođeni ciljanoj grupi.
Zatražite besplatnu analizu
Kontaktirajte nas direktno i zakažite sastanak sa našim stručnjakom.
Linkedin oglašavanje - AdVantage
LinkedIn je platforma namenjena deljenju poslovnih informacija i umrežavanju, što znači da su korisnici skloniji prihvatanju poslovnih poruka i oglašavanja.
Postignite viši stepen angažovanosti i konverzija nego na drugim platformama
Linkedin oglašavanje - AdVantage
Zakažite sastanak i uverite se zašto smo #1 za srednja i velika preduzeća
Linkedin oglašavanje - Neophodne podatke prikupljamo uz pomoć tehničkih alatki i primenom najnaprednijih tehnologija unutar softverskog okruženja.
Odredite svoje ciljeve koje želite ostvariti
Pre početka kampanje, morate biti jasno svesni ciljeva koje želite postići oglašavanjem na LinkedInu
Istražite svoju ciljnu publiku
Ko su vaše idealni klijenti? Kakve su njihove potrebe, interesi i demografske karakteristike?
Kreativnost u Komunikaciji
LinkedIn nudi različite opcije oglašavanja, kao što su reklamne kampanje, sponzorisani postovi, oglašavanje na stranicama kompanija
Jasna Poruka i Poziv na Akciju (CTA)
Uključivanje jasnog poziva na akciju u svakoj poruci ili reklami podstiče ljude da preduzmu željenu akciju, posete web sajt, predaju upit ili kupe proizvod.
Praćenje i Analiza Rezultata
U našem radu koristimo analitičke alate koje LinkedIn nudi kako bismo pratili efikasnost svake Vaše kampanje.
Testiranje i Optimizacija
Stalno testiranje različitih aspekata kampanji, uključujući naslove, sadržaj i segmentaciju liste, vitalno je za razumevanje šta najbolje rezonuje sa vašom ciljanom publikom
Zašto baš mi za Linkedin oglašavanje?
Linkedin oglašavanje sa pravim planiranjem, ciljanjem i kreiranjem privlačnih oglasa
#1
Stvaranje privlačnog sadržaja za oglašavanje na LinkedInu
Iskustvo u pravljenju privlačnog sadržaja.
Stvaranje privlačnog sadržaja je ključno za uspešno oglašavanje na LinkedInu. Vaši oglasi moraju biti relevantni, privlačni i prilagođeni vašoj ciljnoj grupi. U ovom delu istražićemo najbolje prakse za stvaranje privlačnog sadržaja za oglašavanje na LinkedInu.
Mi Vam pomažemo da učite od Vaše publike i razumete je tako što pratimo njihov angažman i idealan profil.
#2
#3
#4
Do not take a risk - take AdVantage.