Linkedin oglašavanje

Linkedin Oglašavanje – Idealne poslovne ciljne grupe

Iskoristite moć oglašavanja na Linkedinu

Linkedin oglašavanje kao usluga

Ako želite da vaše preduzeće postane prepoznatljivije i da povećate prodaju, oglašavanje na LinkedInu može vam pomoći da ostvarite te ciljeve.

Analizu rezultata

Analizu rezultata i kontinuirano izveštavanje o Linkedin oglašavanju.

Portfolio
advantage digitalni marketing

weareadvantage

Profesionalci, Preduzeća i Potencijalni klijenti
Linkedin nije samo najveća poslovna mreža na svetu, već i jedna od najefikasnijih platformi za oglašavanje

Koliko će me koštati

Linkedin oglašavanje?

LinkedIn oglašavanje može biti skuplje u poređenju sa drugim platformama, što ne sme biti razlog koji može odbiti neke firme, posebno male i srednje frime ili preduzetnike.
Na koji način kontrolišete potrošnju budžeta?
Postavljamo jasne ciljeva i budžete. Koristimo LinkedIn-ove alate za ciljanje kako bismo osigurali da Vaši oglasi stvarno dopiru do prave publike, koja je Vama potrebna.

Imamo zabrintost da Linkedin oglašavanje može narušiti naš već postojeći brend i imidž?

Nama je jako važno da održimo ili napravimo Vaš profesionalni imidž na LinkedInu. U našem radu ćemo održati konzistentnost i profesionalnost u svim oglasima i kompletnom nastupu.

Zabrinuti smo da oglašavanje na LinkedInu neće doneti očekivani povrat investicije?

U svom radu se fokusiramo na kreiranju vrednog i relevantnog sadržaja koji će odjeknuti i imati dobar efekat sa vašom ciljnom publikom. Isprobat ćemo različite vrste oglasa (npr. sponzorisane sadržaje, InMail oglase) kako bismo videli šta najbolje funkcioniše za vašu publiku.

Da li je Linkedin već preplavljen frimama kao što smo mi?

NE, nećete se izgubiti u masi. Sa nama ćete se razlikovati kroz kreativnost i personalizaciju. Kreirat čemo jedinstvene i inovativne oglase koji će se istaći. Koristi ćemo ciljano oglašavanje kako bismo mogli da dopremo do specifičnih segmenata publike, kako bismo povećali šanse da vaši oglasi budu primećeni.

advantage digitalni marketing

Ne trošite svoje vreme i novac na uobičajene oglašivačke strategije

Pripremite se da otkrijete uzbudljive mogućnosti koje LinkedIn nudi i iskoristite svoj potencijal za rast. Počnite sada i saznajte kako oglašavanje na LinkedInu može podići vaše preduzeće na novi nivo.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Šta želite postići oglašavanjem na Linkedinu?

Da li želite povećati prepoznatljivost vašeg preduzeća, privući nove klijente ili povećati prodaju?
Kada pokrećete oglašavačku kampanju na LinkedInu, važno je da imate jasno definisane ciljeve i strategiju. U ovom delu, istražićemo ključne korake za uspešno pokretanje oglašavačke kampanje na LinkedInu.

Linkedin oglašavanje -advantage

Zadovoljstvo klijenata je naša najveća preporuka.

advantage digitalni marketing

Our Impact

Koje profesije, industrije ili preduzeća želite dostići?
Vaše poruke direktno ciljanoj publici!

LinkedIn Vam omogućava da ciljate specifične grupe ljudi na osnovu njihovog profesionalnog znanja, iskustva, obrazovanja i drugih demografskih podataka.
 
Kada odredimo ciljanu grupu, sledeći korak je kreiranje atraktivnih oglasa. Oglasi na LinkedInu moraju biti privlačni, relevantni i prilagođeni ciljanoj grupi.

Godina iskustva
0 +
Realizovanih projekata
0 +
Zadovoljnih klijenata
0 +
Agencija za digitalni marketing
No. 100000
Zatražite besplatnu analizu

Kontaktirajte nas direktno i zakažite sastanak sa našim stručnjakom.

Linkedin oglašavanje - AdVantage

LinkedIn je platforma namenjena deljenju poslovnih informacija i umrežavanju, što znači da su korisnici skloniji prihvatanju poslovnih poruka i oglašavanja.

Postignite viši stepen angažovanosti i konverzija nego na drugim platformama

Linkedin oglašavanje - AdVantage

Zakažite sastanak i uverite se zašto smo #1 za srednja i velika preduzeća

Linkedin oglašavanje - Neophodne podatke prikupljamo uz pomoć tehničkih alatki i primenom najnaprednijih tehnologija unutar softverskog okruženja.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Odredite svoje ciljeve koje želite ostvariti

Pre početka kampanje, morate biti jasno svesni ciljeva koje želite postići oglašavanjem na LinkedInu

Istražite svoju ciljnu publiku

Ko su vaše idealni klijenti? Kakve su njihove potrebe, interesi i demografske karakteristike?

Kreativnost u Komunikaciji

LinkedIn nudi različite opcije oglašavanja, kao što su reklamne kampanje, sponzorisani postovi, oglašavanje na stranicama kompanija

Jasna Poruka i Poziv na Akciju (CTA)

Uključivanje jasnog poziva na akciju u svakoj poruci ili reklami podstiče ljude da preduzmu željenu akciju, posete web sajt, predaju upit ili kupe proizvod.

Praćenje i Analiza Rezultata

U našem radu koristimo analitičke alate koje LinkedIn nudi kako bismo pratili efikasnost svake Vaše kampanje.

Testiranje i Optimizacija

Stalno testiranje različitih aspekata kampanji, uključujući naslove, sadržaj i segmentaciju liste, vitalno je za razumevanje šta najbolje rezonuje sa vašom ciljanom publikom

Zašto baš mi za Linkedin oglašavanje?

Linkedin oglašavanje sa pravim planiranjem, ciljanjem i kreiranjem privlačnih oglasa

Oglašavanje na LinkedInu nudi jedinstvene prilike za povećanje vidljivosti vašeg preduzeća i povećanje prodaje. Sa pravilnim planiranjem, ciljanjem i kreiranjem privlačnih oglasa možete postići željene rezultate.
advantage digitalni marketing
advantage digitalni marketing

#1

Kakve su klijentove potrebe, izazovi i ciljevi? Kako vaš proizvod ili usluga može pomoći rešiti njihove probleme ili postići njihove ciljeve?
Stvaranje privlačnog sadržaja za oglašavanje na LinkedInu

Iskustvo u pravljenju privlačnog sadržaja.
 
Stvaranje privlačnog sadržaja je ključno za uspešno oglašavanje na LinkedInu. Vaši oglasi moraju biti relevantni, privlačni i prilagođeni vašoj ciljnoj grupi. U ovom delu istražićemo najbolje prakse za stvaranje privlačnog sadržaja za oglašavanje na LinkedInu.

Mi Vam pomažemo da učite od Vaše publike i razumete je tako što pratimo njihov angažman i idealan profil.

#2

Koristiti privlačne slike koje privlače pažnju i predstavljaju vaše proizvode ili usluge na najbolji način. Koristiti video formate, koji omogućavaju da predstavimo Vašu firmu na interaktivniji način.
advantage digitalni marketing

#3

Analitika i Praćenje: S modernim alatima, možemo precizno pratiti otvorene rate, klikove, konverzije, i mnoge druge važne metrike koje nam pomažu da optimizujemo vaše kampanje.
advantage digitalni marketing
advantage digitalni marketing
advantage digitalni marketing

#4

Optimizacija efikasnosti oglasa na LinkedInu ključna je za postizanje željenih rezultata. U ovom delu istražićemo najbolje prakse za optimizaciju efikasnosti oglasa na LinkedInu i kako postići više stope angažovanosti i konverzija.

Do not take a risk - take AdVantage.

Scroll to Top